מאמרים

דגשים לבחירת קורס ללימוד קידום אתרים - חלק שני

בקידום אתרי אינטרנט במיוחד ניתן לומר כי אין חכם כבעל ניסיון...

נקודה נוספת אותה כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת הקורס, היא סוג הקידום המסוים בו הוא עוסק. ישנם תחומי משנה שונים בעולם הקידום, דוגמת קידום אתרים אורגני, קידום ממומן, קידום וויראלי ברשתות החברתיות, קידום בישראל מול קידום בזירה הבינלאומית ועוד. מן הסתם, על מנת לקדם בצורה טובה ואמינה יש צורך להכיר את כל התחומים, אך כדאי לשים לב האם הקורס אליו אתם נרשמים עוסק בנושאים הספציפיים הרלבאנטיים עבורכם.

דגש נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת, הוא זהותו של בית הספר או מוסד הלימודים המעביר לכם את הקורס, כמו גם של המדריכים עצמם, וכאן הכוונה היא ספציפית לרמת המעורבות שלהם בשוק הקידום המקומי. מקדמים מובילים, או אנשים הבקיאים בתחום ומכירים רבות מן הנפשות הפועלות בו, יוכלו כמובן לסייע לכם המון בהפניות וקשרים עסקיים, ואולי אפילו יוכלו לסייע לכם להשיג עבודה בתחום מיד עם סיום הקורס. סיוע מסוג זה יכול להיות בעל משמעות רבה ביותר, ולסייע לכם לפתוח את הקריירה שלכם בתחום בצורה חלקה ואפקטיבית.

חזרה לחלק ראשון